PERSPĖJIMAS: šis tekstas perpublikuotas iš mano senojo tinklaraščio Nemiegu.lt

Dabar, kai televizorius ištisai transliuoja tą nuostabią reklamą apie saldžius sapnus su “Dormeo” patalyne, o atlikėjas, kurio sceninis slapyvardis Fara, aiškina, kad “Dormeo” čiužinį perki 15-20 metų (o jums ne juokinga? Ar įsivaizduojat, kuo čiužinys pavirs po kasdienio miego tiek metų?), negaliu nepaburnoti.

dormeo

Dar anais metais supratau, kad brangiausias yra alergiškas dulkėms. Nestipriai, tiesa, bet vis tiek. Buvo momentas, kai užtekdavo atsigulti į lovą ar katinui prabėgti aršiau pro namus ir jis užsičiaudėdavo taip, kad sienos drebėdavo. O kur dar sloga ir visi kiti nemalonūs reiškiniai. Aš pati kažką panašaus irgi jaučiau, todėl nusprendėm rinktis “Dormeo” (skamba kaip iš reklamos). Pagalves susirinkome su “Maximos” lipdukais ir nusipirkome anksčiau, o gruodžio 16 dieną užsukau į “Dormeo” puslapį internete ir pamačiau pasiūlymą, kuris man visai patiko. Už 139 litus nusipirkome antklodę (200×200) ir dovanų gavome tos pačios serijos pagalvę (“Mia” serija). Apmokėjau užsakymą iš savo sąskaitos, o registruodama viską nurodžiau brangiausio vardą pavardę, nes jis gi dažniau namie būna ir yra lengviau pagaunamas nei aš.

Gavom laišką, kad esam šaunūs ir nuostabūs,  nusipirkom dar nuostabesnį dalyką, kurįgausime per mėnesį, o prieš tai mums būtinai paskambins kurjeris ir sutars patogų laiką, kuriuo galėtų pristatyti prekes.

Praktiškai būčiau pamiršusi tą antklodę, jei nebūčiau kažkurį vakarą pyktelėjusi ant senosios, jau gerokai sutrintos ir kainavusios labai pigiai toje pačioje “Maximoje”. Kai prisiminiau, pasitikrinau – buvo sausio 18 diena. Antklodė vėlavo lygiai 2 dienas. Supykau dar labiau ir parašiau “Dormeo” laišką, kad vis dar prekių negavau ir noriu jas gauti. Kitą dieną gavau atsakymą, kad “Dormeo” labai apgailestauja, pasitikslinimą, ar tikrai nurodytas teisingas adresas ir telefono numeris ir, galiausiai, pažadą, kad man atsakys per 48 darbo valandas (tai čia penkios dienos ar kaip suprasti tas darbo valandas?). Brangiausiam po poros dienų ankstų rytą skambino nežinomas numeris, kurį iš inercijos brangiausias atmetė. Numeris neperskambino, o vėliau “pagūglinus” paaiškėjo, kad čia yra “Dormeo” aptarnavimo centro numeris, į kurį perskambint, kažkaip keistai, visai nepavyko (rodo, kad atsiliepta, eina laikas, o kalbėtis niekas nesikalba).

Praėjo dar pora dienų ir galutinai perpykus reikalo ėmiausi pati ir telefonu. Į aptarnavimo numerį šįkart prisiskambinti pavyko be didesnio vargo. Konsultantei paaiškinau, kokia problema, kad daiktai vėluoja, niekas neskambina. Ji savo ruožtu pasitikslino, kokie kontaktai, viską pasakiau. Kitaip tariant, visi duomenys buvo teisingi. Mergina pažadėjo perskambinti. Ir perskambino visai greitai. “Kurjerių tarnyba sakė, kad siuntinys buvo pristatytas 19 dieną ir jį pasiėmė kažkoks Venckus”. Iš pradžių prisėdau, o tada pasidarė juokinga. Taip konsultantei ir pasakiau: 1) jokio Venckaus nepažįstu; 2) už siuntinį mokėta mano vardu; 3) kaip daiktą atsiimsiantis žmogus nurodytas brangiausias. Tai apie ką dar mes galime kalbėtis? Konsultantė man pasakė, kad kurjerių tarnybos paprašė išrašo ir blanko su parašu, tada viskas bus aiškiau. Kol laukiau skambučio, kolegos juokėsi, kad štai, mano antklode dabar užsiklos mergaitė, nors jos niekas ir nepaklausė, ko ji nori.

Man “Dormeo” jau nebepaskambino. Paskambino tiesiai draugui, kuriam atskaitė savotišką moralą, kad gruodžio 26, 27, 28 dienomis jam kurjeris skambino po 5-6 kartus per dieną ir bandė susitarti dėl pristatymo laiko. Vėl juokinga. Atsiverskime kalendorių ir pamatysime, kad gruodžio 26-oji yra oficiali nedarbo diena. Dar juokingiau tai, kad gali nepastebėti 1-2 skambučių, nepakelti ragelio, bet ne tris dienas iš eilės skambinančio numerio, ar ne? O gal pasiimti išklotinę iš “Bitės” ir pasižiūrėti, ar tikrai gi buvo tris dienas bandoma prisiskambinti?

Galiausiai, palaukę dar kelias dienas, savo daiktų sulaukėme. Atvežė kurjeris, kuris nei pasisveikino, nei atsisveikino, nei pasakė nors vieną žodį. Mano “labas rytas” buvo sutiktas tyla, taip pat buvo sutiktas “ačiū ir viso gero”. O blankas pasirašymui buvo tiesiog atkištas be jokių paaiškinimų. Fu fu fu fu fu fu! Kolega, dirbęs “Studio Moderna”, kuri yra visų “Top Shop” ir “Dormeo” valdytoja, pasakojo, kad nuolat samdomi “Lietuvos pašto” kurjeriai ir su jais nuolat kyla problemų. Tai kas dabar kaltas – dar “Dormeo”, kuris klientais nesirūpina, ar “Lietuvos paštas”, kurio kurjeriai irgi nori šiltai miegoti?

Šiaip šio įrašo gal nebūtų buvę, jei ne dar vienas nuotykis su “Dormeo”, galutinai išbalansavęs mano jausmus šios įmonės atžvilgiu. Tą pačią gruodžio dieną, kai užsisakinėjau antklodę, sutikau sudalyvauti “Dormeo” apklausoje apie pagalves, nes kiekvienam buvo pažadėta dovana – rankšluostis. Pildydama asmens duomenis pasirinkau ne atsiėmimą parduotuvėje, o pristatymą į namus. Aš užimtas žmogus, dirbu iki tokio laiko, kai standartiškai visokios kitos įstaigos nustoja dirbti, o galiausiai, po darbo tikrai būnu pavargus. Jei yra pasirinkimas pristatyti į namus, tai kodėl gi jo nepasirinkus? Pasakiau dar apie šitą dalyką mamai, ji apklausoje irgi sudalyvavo. Visgi daug ką yra pirkusi iš “Dormeo” – brolis iš alergiškų dulkėms ir pan. vaikų. Nepraėjo nė pusantro mėnesio ir štai – mama gavo pranešimą apie rankšluosčius pašte. Ir net ne bet kur, o rajono centriniame pašte, esančiame už 30 km nuo namų. Tai čia pristatymas į namus?! Kad dar bent į miestelio paštą pristatytų, suprasčiau. O dabar – 30 km nuo namų! Aišku, pasitikrinau ir mūsų pašto dėžutę. Radau pranešimus, kad “Dormeo” džiaugsmai yra pašte, adresu Rodūnios kelias 9! Tai blemba, tiems, kas Vilnių žino, tai galiu paaiškinti, kad čia yra toliau nei oro uostas!

Patikrinus pagal siuntos numerį nurodyta, kad nepavyko pristatyti į namus, nes a) nebuvo gavėjo namie; b) neteisingas adresas; c) siuntėjas nurodė pats pasiims; d) gavėjas nurodė siuntą pristatyti vėliau. Ir tas pats tiek su mano, tiek su brangiausio siuntiniais. Vėl galai nesueina: telefono numeriai buvo palikti abiejų, skambinti neskambino niekas, į namus irgi nebuvo niekas užėjęs.

Tai jūs man dabar pasakykit, kam klaidinti vartotojus, kurių duomenis įsitrauki į savo reklaminių šūdų siuntinėjimo sąrašus, žadėti, kad dovanas pristatysi jiems į namus, jeigu to nesugebi padaryti? Nesugebi net ne tik į namus pristatyti, bet net į artimesnį paštą! Ar čia tiesiog bandymas atkratyti dalį potencialių dovanų gavėjų, nes jiems bus paprasčiausiai per toli? Nors imk ir į vartotojų teises kreipkis. O gal taip ir reikės padaryti?

Bet kuriuo atveju – “Dormeo” tikrai daugiau nepirksiu. Net į tą pusę nepažiūrėsiu.

2 thoughts on “Kodėl aš daugiau nesirinksiu “Dormeo””

  1. Nusipirkus čiužinį dormeo imemory silver ant kurio viršutinės dalies žymėjimas suteikiantis galimybę skalbti net 60 laipsnių temperatūroje. Išskalbus vieną kartą, esantis porolonas sukrito, suplyšo, taip pat suplyšo ir medžiaga esanti vidinėje dalyje. Čiužiniui duotas 10 metų garantinis tik porolonui, viršutinei daliai garantija 1 metai. Susidėvėjo, suplyšo ar šiaip norint pasikeisti viršutinę dalį, paskambinus pasakė, kad atskirai neprekiauja, gamintojo kontakto, kad užsisakyti neduoda. Realus garantinis terminas būtų čiužiniui 1 metai. Tai yra visiškas apgaudinėjimas. . Perkant ypač čiužinį už pusę tūkstančio eurų pagalvokite ar kitą pirksite po metų.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *