Ir dar šiek tiek minčių apie sportą. Matyt, todėl, kad ateinančius porą mėnesių mano dienotvarkė bus vien darbas, darbas, darbas, truputį miego ir šiek tiek sporto.

Po trijų mėnesių sporto turėjau patikrinimą. Išaiškėjo daug įdomių dalykų. Pavyzdžiui, kad pirmajam mano treneriui trūko atsakomybės jausmo ir jis man sudėliojo pliusus ten, kur jų neturėjo būti. Galite įsivaizduoti, kad nemokėjau daryti pritūpimo?

Treneris pasikeitė ir sportas – taip pat. Tačiau patikrinimas parodė ir ne visai malonius dalykus. Taip, svorio šiek tiek numečiau, tačiau, kaip paaiškėjo, numečiau ne riebalinio, o raumeninio audinio. Ir štai skaitydama interviu su vienu treneriu atradau atsakymą, kaip tai nutiko.

– Riebalų deginimui veiksmingiausios mišrios treniruotės. Iš pradžių, apie pusvalandį padaroma intensyvesnė jėgos treniruotė, tada pereinama į kardio treniruotę. Pulsas tuo metu jau būna apie 60 proc. žmogaus pajėgumo ir tokį krūvį reikėtų palaikyti kiek ilgiau. Svarbu ne draskytis per prievartą pusantros valandos su pulsu, siekiančiu 160. Tai yra per sunku ir nenaudinga – labiau degini raumenį, o ne riebalą. Optimalus pulso vidurkis aktyviai sportuojant turėtų būti apie 130, jaunesniems žmonėms gali būti kiek aukštesnis.

Visas interviu čia.

Aš gi buvau pamėgusi bėgioti. Žinoma, bėgimas reikalauja pastangų, ir bėgti lėčiau man visuomet kur kas sunkiau nei bėgti greičiau. Tai aš bėgdavau taip, kad tik kulnai matydavosi, nusistatydavau tokį režimą, kad po valandos bėgimo nulipdavau nuo bėgtakio violetinė. Pulsas siekdavo 190-200. 190-200!!! Ar galit įsivaizduoti didesnę beprotę? Čia treneris apie draskymasi su 160 kalba, tai ką kalbėti man?

Atradusi naują treneri pasikeičiau ir sporto programą. Mokausi pritūpimo. Ir ne tik. Bet labai daug dėmesio skiriu baziniams pratimams, stiprinantiems viso kūno raumenyną, kardio treniruotes darau po visos jėgos treniruotės, ir nebesistengiu sumušti pulso rekordų. Viliuosi, kitas patikrinimas parodys man labiau patinkančius rezultatus.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *