Back to summer 2014, arba Martyno „Volkswagen Jetta“

Back to summer 2014, arba Martyno „Volkswagen Jetta“

Long long time ago…

O jei iš tiesų, visai ne taip ir seniai, vos daugiau nei prieš metus saulėtą vasarą susitikome su Agne ir Martynu fotosesijai. Agnė labai norėjo nuotraukų, mes – jos nuotraukų su automobiliu, o automobilį turėjo Martynas.

Žodžiu, ranka plovė ranką (ar kaip ten sakoma). Tad leidžiamės į prisiminimus, kokia Martyno “Jetta” buvo prieš metus.

Martyno “Jetta” pažįstama, matyt, visuose Lietuvos galuose esantiems automobilistams. Kur koks didesnis renginys, kuriame dalyvauja “Instinct Society” bendruomenė, ten ir Martyno “Jetta” būtinai pamatysi. Ją, beje, lietuviai linkę painioti su “Bora”. Tačiau tiesa ta, kad Martyno automobilis Lietuvą pasiekė iš už Atlanto, o ten gi net ir pati menkiausia “Bora” turi “Jettos” vardą. Tad, sklando gandas, Martynas baisiai pyksta, jei tik jo automobilį kas kitu vardu nei priklauso pavadina. Netampom liūto už ūsų ir pristatom: “Volkswagen Jetta”!

img_1897

Beje, tuomet, kai fotografavome “Jetta” ir Agnę drauge, ji pasakojo, kad vairuoja ir pati (mat visur ją vežė Martynas), bet savo mylimojo automobilio vairuoti nesiryžta – per žemas. O ne taip seniai judviejų namus papildė dar vienas ratuotis – juodas “Polo”. Ir Martynas jau spėjo pasiskųsti, kad Agnė prie “Polo” tobulinimo rankų kišti neleido, esą, tegu nors vienas automobilis namuose apsimeta visureigiu ir leidžia važinėti komfortiškai. Mat žemintos važiuoklės, žinia, komforto turi ne tiek daug.

img_4599

Martyno “Jetta” pagaminta 2001 m., be to, pasakoja jis, tai “Wolfsburg Edition” variantas. Nežinantiems, šitas variantas, pavyzdžiui, gavo ne šiaip kokį, o 1,8 l darbinio tūrio turbininį variklį, priklausomai nuo pasirinkimo, ten dar gali būti sportinės priekinės sėdynės, liukas, didesni ratlankiai ir t.t. Štai Martynas ant savo “Jettos” buvo užsidėjęs R16 BBS RS711 ratlankius, kurie ir dedami ant “Wolfsburg Edition” modelių, džiaugiasi elektriniais langais, elektriniu stoglangiu ir kt.

Tuomet, kai kalbėjomės prieš metus, Martynas buvo padaręs dar krūvą pačių įvairiausių darbų. Pavyzdžiui, priekyje pritaikęs ir uždėjęs “25th Anniversary” lūpą, “Votex” slenksčių replikas, “amber corner” atsirado ir sparnuose, ir pačiose lempose.

img_4525

Važiuoklė šitoje “Jettoje” krapštyta nemažai. Ir, girdint Martyno pasakojimus, neretai tenka vis prisėsti, ką nors padaryti, kad viskas veiktų tinkamai. Tad pirmiausia “Fk Automotive Street” reguliuojamo aukščio/kietumo amortizatoriai. Kadangi automobilis žemas, teko keisti stabilizatorius, o virš pusašio išpjauti šiek tiek lanžerono, kad pusašis nesidaužytų į kėbulą.

Teko padirbėti ir su kėbulu – išvalcuoti, išplatinti arkas, kad jose tilptų platūs ratai. Ratus Martynas keitė į R18 3SDM 0.05, kurių plotis 9,5J, o išnešimas – ET35. Į priekį teko dėti 13 mm rastafkes, mat kitaip ratai rėmėsi į amortizatorius. Gale atsidūrė 16 mm rastafkės.

img_2054

Beje, “Jetta” bagažinėje tuomet, prieš metus, turėjo restauruotą R18 BBS LM ratlankį, kuris apsimetinėjo atsarginiu ratu. Fotosesijos metu mes jį išsitraukėm lauk ir pasodinome Agnę romatiškai pasėdėti ant bėgių.

Per metus po fotosesijos Martynas padarė labai daug ką. Pavyzdžiui, persidažė ratus, susidėjo pneumatinę važiuoklę, arba, kaip sako pats, lenkišką orą. Pastarasis, beje, kaip reikiant pakamavo vaikiną, mat tai pagalvės plyšo, tai teko metalines detales tekinti, tai dar kažką. Užtat šių metų “Chill’n’Grill” Martyno oras buvo greičiausias iš greičiausių. Gražu!

Atsirado ir nauji galiniai žibintai parvežti iš Didžiosios Britanijos, ir dar daug visko visko. Jei Martynas aka Alpiner’is netingės, visus jo ir jo “Jetta” nuotykius galit sekti va čia.



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *