Apie merginas ir jų žaisliukus: Gailė ir jos 1966 „Ford Mustang“

Apie merginas ir jų žaisliukus: Gailė ir jos 1966 „Ford Mustang“

Per retai, tikrai per retai mes pasakojame apie įdomius automobilius vairuojančias merginas. Bet jau kai darome tai, tai kiekvienas žodis yra vertas būti užrašytas.

Mūsų pažintis su Gaile prasidėjo “American Spirit” renginyje pernai. Žavi blondinė, ryškus 1966 m. laidos raudonas „Ford Mustang“ – vaizdas lyg iš kino filmo. Tikriausiai ir praeiviams Palangoje atrodė būtent taip, nes žvilgsnių, „like“, švilptelėjimų netrūko.

Būtent apie tai – dailų „american muscle“ ir blondinę prie jo vairo – sėdome kalbėtis.

img_3699

Gailės šeimoje „ponis“ atsirado po jos tėčio kelionės po JAV. Ten gimė sprendimas parsivežti pamėgtą automobilį į Lietuvą.

„Po kurio laiko jis panoro „Mustang“ parduoti ir vietoje jo įsigyti kitą automobilį. Ėmė labiau patikti vokiški klasikiniai. Tada užprotestavau. Pasakiau, kad padarysiu viską, ką reikės, tik tegu palieka man automobilį. Taip ir sutarėme – mašina lieka bet, bet ja rūpinuosi, taisau, darau visus darbus, myliu ir važinėju taip pat aš“, – žaviai šypsosi Gailė.

img_3689

Raudoname žirge viskas originalu. Tiesa, turint užtektinai šlamančių, išlaikyti automobilį su vien originaliomis detalėmis nesunku – JAV gausybė kompanijų, iki šiol gaminančių dalis įvairiausiems klasikiniams „Mustang“. Tik turėk pinigų ir noro. Na, ir laiko, nes detalė iš JAV keliauja 2-3 savaites.

Bet kai „Mustang“ ima aikštytis, remontas niekada nebūna lengvas. Pirmiausia dėl to, kad jį taisančiam reikalingos geros mechanikos žinios ir nuojauta, kas konkrečiai gali spyriotis. Galbūt dėl to Gailė daug ko mokosi pati, o bagažinėje vežiojasi kelių šimtų puslapių storumo automobilio vadovą.

img_3725

Aišku, kartais net ir žinios 1966 m. senuko užvesti nepadeda.

„Būna, ima ir be jokių priežasčių neužsiveda. Tada paglostai, palauki penkias minutes, vėl paglostai – ir užsiveda“, – kvatoja Gailė.

„Mustang“ ji neiškeistų į nieką. Na, beveik į nieką. Gal tik į panašų senovinį automobilį. Kodėl senovinį?

img_3764

„Nes kai atsisėdi į naują automobilį, gali net į kelią nežiūrėti – jis viską padarys pats. O su senoviniais niekas už tave nepavairuos, nieko nepadarys. Atsiranda toks tikrumo jausmas“, – aiškina.

Po „Mustang“ kapotu – 4,8 litro V8. Gailė sako, kad „ponio“ galia siekia maždaug 200 AG. Ir tai, sako ji, vienas paprastesnių to meto „Mustang“ variklių.

img_4217

Beje, klasikinis kabrioletas audinio stogu – tikriausiai vienintelis toks visoje Lietuvoje. Kitų klasikinių dar yra, tačiau dauguma jų – kietu stogu.

Dabar žirgelis ilsisi „Hammersmith Motors“ garaže. Yra daro, sako Gailė, tiek su kėbulu, tiek su kitais mazgais. O kai pradės kaitinti saulė ir atšils orai, žavią merginą vėl išvysite lėtai riedant Vilniaus gatvėse atidengtu stogu. Pamojuokite!



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *