Daumanto „golfas“, arba 300 AG paieškos

Daumanto „golfas“, arba 300 AG paieškos

Daumanto antros kartos “Volkswagen Golf” pažįstamas ne vienam automobilių kultūros fanui. Kažkas jį prisimena dar baltą su “Martini Racing” atributika, kažkam jis gražesnis ryškiai mėlynos spalvos ir su dideliu skaičiumi 14 ant šono.

Pačiam Daumantui, išvaizda, žinoma svarbi. Kitaip vargu ar nuolatinės investicijos į variklio skyrių ir važiavimo savybes būtų papildomos investicijomis į kėbulo išorę. Vien pirmą sezoną “Golf” buvo pirma aptrauktas plėvele, o antrąjį – jau perdažytas mėlynai. Trečias sezonas – dar paslaptis, tačiau mėlyno “Golf” Vilniaus gatvėse nebepamatysite, pokyčiai kardinalūs.

1

Istorija, kaip sportui ruoštas “Golf”, tądien po kapotu turėjęs variklių mišrainę, o salone homologuotus lankus, netikėta. Daumantas automobilį pamatė vėlų žiemos vakarą skelbimuose internete. Ir iš karto susisiekė su savininku, sutarė dėl apžiūros, o galiausiai – net ir parsivarė į namus automobilį tą pačią dieną. Tiesa, jis prisipažįsta, kad išvydus dienos šviesoje daugelį automobilio “modifikacijų” tiesiog nusviro rankos. Ir sviro žemyn jos dar ne kartą.

017

Taisant buvusių savininkų klaidas, padarytas nesąmones, didinant galią prabėgo kone pusmetis. O tada Daumantas suprato, kad jam maža galios. Ir prasidėjo didžiausių darbų maratonas. Viskas buvo kaip priklauso: turbina, programuojamas variklio valdymo blokas, galios prieaugis ir… ant dyno stendo prapūsta variklio galvos tarpinė.

20

Po kelių bandymų paaiškėjo, kad AG skaičius per mažas. “Tik” 200 AG ir 280 Nm. Ir vėl visi darbai iš naujo: naujas variklio blokas, oversized stūmokliai, naujas įsiurbimo kolektorius ir dar visko daug. Dyno stendas parodė, kad galia ūgtelėjo iki 240 AG, sukimo momentas iki 302 Nm. O tada Daumantas pastebėjo, kad galią matavo su prakiurusiu išmetimo kolektorium (pastarasis per sezoną prakiuro dar triskart). Pyktelėjęs “Golf” savininkas nusprendė, kad reikia dar pasistengti ir įsidėjo naują turbiną, naują išmetimo kolektorių.

img_3054

Kiek AG? Kol kas dar neaišku – teks laukti naujo sezono. Į kelią “Golf” išriedės ir, greičiausiai, turėdamas keturis varančiuosius ratus. Apie viską, nuo A iki Z, galite perskaityti vasario mėnesio žurnalo “Keturi ratai” numeryje. Ten papasakota apie viską: ir apie tai, kiek prakaito teko nubraukti remontuojant, ir apie netikėtai pradingusius tepalus iš variklio, ir apie tai, kodėl gi Daumantas antrą kartą tokio pat “Golf” greičiausiai nepirktų. Ten, beje, ir modifikacijų sąrašas.

18

O štai ko nerasite “Keturi ratai” žurnale. Daumantas GirlsGear.lt pakvietė į garažą, kurį nuomojasi kartu su draugais. Kalbėjomės dar sausį, kai iki garažo nusileisti buvo tikras iššūkis – visur plikas ledas, o kelias žemėja.

Garaže – ne vien Daumanto automobilis, pastatytas ant kaladžių, tuščiu variklio skyriumi, be ratlankių ir t.t. Čia pat – būsimų projektų užuomazgos, jau esami projektai.

img_4285

img_4318

Ant sienos – keli skirtingi Daumanto “Golfo” veidai, netoli jaukiai spragsinčios krosnelės sudėti ratlankiai. Čia pat, beje, sportinės sėdynės, kuriose įsitaisius galima pasišildyti sustingusias rankas.

img_4310

img_4343

Geriame arbatą ir apžiūrinėjame viską, kas čia yra. O vaikinai pasakoja, kiek teko išsinešti šiukšlių ir kaip visiškai netyčia užsidirbo baudą. Mat garažų bendrijos pirmininkas visai nesidžiaugia automobilistais, prie kurių garažo durų neretai sustoja ne du ir ne trys papildomi automobiliai.

img_4332

img_4382

Laiko šiame garaže praleidžiama labai daug. Kažkas sako, kad atvažiuoja kasdien po darbų, o kažkas prisipažįsta, kad jei tik būtų šilčiau, galėtų čia ir gyventi.

Tiesa, čia pat bendrą garažą turintys bičiuliai juokiasi, kad vienas kitam dirbti neretai ir trukdo. Mat kažkuris mieliau dirba tylomis, o kitas gi – pasikeikdamas dėl neatsisukančių varžtų.

img_4305

Būtent vakarojant garaže bičiuliai įkalbėjo Daumantą imti ir ateinančią vasarą pasitikti visiškai naujos išvaizdos “Golf”. Ir jei šiame garaže apsilankytumėte jau šiandien, už jo durų rastumėte ne mėlyną “Golf”, o.. na, tai paaiškės jau po kelių mėnesiu.



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *