Bandau Kilo.lt: kas man patinka ir pirmi kilogramai į minusą

Šį tekstą rašau susiėmusi už dešinio šono. Nes turiu tulžies akmenligę, kuri man apie save primena kas kartą, kai tik padarau kokią nesąmonę. O šiandien nesąmonių buvo gana nemažai. Ir kas dėl to kaltas? Ogi tik pati!

Bet apie viską nuo pradžių.

Jau visą savaitę esu Kilo.lt narė. Po pirmų kelių dienų nusprendžiau, kad dovanai gautą narystę mėnesiui tikrai pratęsiu. Priežasčių ne viena.

  1. Patinka negalvoti, ką čia sveiko suvalgius – atsidarau Kilo.lt ir renkuosi iš sąrašo.
  2. Patinka negalvoti, ar jau valgyti, ar dar nevalgyti, kiek valgyti  – atsidarau Kilo.lt ir matau visas rekomendacijas.
  3. Patinka kilus neaiškumams klausti, ką daryti, kaip elgtis. Ilgiausiai atsakymo teko laukti per naktį.
  4. Patinka, kad esu stebima, nes pačiai sau man nuolaidžiauti lengviausia.
  5. Patinka turėti sporto programą su video ir paaiškinimais bei konkrečiu planu, kada privalau sportuoti.

Tulžies akmenligės priepuolis dėl to, kad vis dar aiškinuosi, kas man tinka, o kas ne. Pasirodo, pieno produktai man ne itin. Šiandien valgiau liesos varškės, varškės apkepą ir graikiško jogurto – akivaizdu, viso šito per daug. Tai nuo rytojaus mano meniu – daugiau daržovių. Ir dar pasitarsiu su dietologe, gal ji galės parekomenduoti man kažką papildomai arba patarti, kas kiek laiko rinktis maisto produktus.

Drauge per savaitę buvimo Kilo.lt nare susidūriau ir su keliais mitais (mano nuomone), kurie apie šią programą sklandė anksčiau. Dažniausias ir man ypač gerai įsiminęs – “valgau ir lieknėju”. Mano bėda ta, kad aš nebuvau iš tų žmonių, kurie nevalgo užkandžių ar kurie atsisako pusryčių. Aš valgiau sveiką maistą ir valgiau reguliariai daugiau nei pusmetį. Mano didžiausia bėda – porcijų dydis, nes net ir sveikas maistas tukina, jeigu jo per daug. Trijų kiaušinių kiaušinienė su kalnu daržovių – check, 100 gramų avižų košės – check, dubuo granolos su pienu – ir čia check. Nesunku suprasti, kad taip kalorijų susirinkdavau gerokai daugiau nei išdegindavau.

Dabar turiu 1200 kcal dienos normą ir porcijos sudėliotos remiantis kalorijomis. Ir ryte, kai mano dubenėlyje yra dvi saujelės avižų košės, norisi apsiverkti, kiek nedaug. Mėginu valgyti lėtai, nepersistengti, mėginu gerti – tačiau didžiąją laiko dalį jaučiuosi alkana. Ir labai tikiuosi, kad bėgant laikui ir susibalansavus mitybai, skrandžiui pripratus prie mažesnių porcijų (o jam gi reikia laiko susitraukti) man bus lengviau. Čia priežastis, kodėl, sakiau, kad narystę pratęsiu: pokyčiams reikia laiko, jie neįvyksta per naktį ir netgi – per mėnesį.

Pirmos savaitės rezultatas – minus geras kilogramas. Po vadinamosios sėkmingos dienos, kai visą dieną mitau vien saldainiais, ant kūno užsivyniojo du, bet dabar vėl grįžtu į vėžes. Jeigu įdomu, kaip sekasi kitoms, čia galite perskaityti Salomėjos iš Venividi.lt įspūdžius. Ji mini, kad sunku išgerti reikiamą vandens kiekį – man irgi, prisipažinsiu. Bet jeigu geriu – valgyti norisi ne taip jau labai.

Vienas gerų dalykų su Kilo.lt, kad atsidarai šaldytuvą ir žiūri, ko namie yra. Ir jeigu kažko trūksta, visada galima pakeisti patiekalą kitu, atsižvelgiant į tai, kas šaldytuve ir spintelėse.

Ir vos tik pradėjau, programoje buvo įrašytas sportas (pasirinkau sportuoti keturis kartus per savaitę), tačiau neradau tam laiko, tad sportuoju iš esmės pirmą savaitę. Turiu pasakyti, kad pratimai yra tikrai ne iš lengvųjų (pasirinkau sportą namie be jokių įrankių). Tik kartą turėjau mąstyti, ką čia sugalvojus, mat pratimas buvo su suoliuku, o tokio aukščio daiktų namie nesuradau. Visgi atradau variaciją savarankiškai ir treniruotę užbaigiau. Turiu pasakyti, kad daugelis pratimų orientuoti į apatinę kūno dalį, tai užpakalis ir šlaunys dega net ir praėjus dienai.

Kas dar? Eisiu išgerti tabletę ibu-kažko-kas-nuo-skausmo, pagalvosiu, kad galbūt verta tulžį išsioperuoti, ir miegoti. Mat miegas vis dar yra mano silpnoji vieta ir, kaip žinia, nemiegojus gyventi sveikai yra kur kas sunkiau.

Dina

4 Comments

  1. O bet tu taikai jau į sportinius rezultatus ir rinkaisi čempiono planą, kad tau paskyrė 1200kcal? Nes abejoju ar reikia daug viršsvorio numest, kitaip nei man :). Turbūt mirčiau badu. Man ir su 1500kcal badas :). Juokinga buvo, kai viriausi grikius ir šiek tiek prikibo prie puodo. Baisiausiai grandžiau, nes ir taip ten buvau atsvėrus varganus 60g, tai dar kelis pavogt puodas nori! :) :)

  2. Kuria programa pasirinkai “mesti riebalus” ar “gyventi sveikiau”?

  3. Salomėja, gera tavo mintis – reikėtų pasitikrinti pasirinkimus! Gal aš čia tikrai čempioniškai varau. Aišku, man visos programėlės skaičiuoja tą 1200, net kai skaičiuoju bazinę kcal normą – ne ką daugiau tegaunu. Tai gal dėl to? :(

    Laura, pasirinkau mesti riebalus :)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *