Išbandžiau maisto užsakymo programėlę „Wolt“, arba kas mane maitino per Dakaro maratoną

Išbandžiau maisto užsakymo programėlę „Wolt“, arba kas mane maitino per Dakaro maratoną

Anokia paslaptis – esu automobilių žurnalistė ir kol mano kolega dirbo Pietų Amerikoje ir stebėjo Dakaro ralį iš arti, aš dirbau Lietuvoje, stebėdama tą patį ralį ir darydama kitus darbus. Paskaičiavau, kad ištisas dvi savaites praleidau po 16-18 valandų per parą prie kompiuterio, o dar dvi savaites labai nuoširdžiai dirbau tiek daug, kad dantistė prabėgus savaitei po dantų plombavimo išrašė man kapą viršutiniam žandikauliui – pradėjau griežti dantimis.

Bet čia nesiskundžiu. Tik gal pasakoju, ką reiškia būti žurnalistu tuomet, kai vyksta kažkas svarbaus iš tavo srities.

Tad prisipažinsiu, kad A) nors gyvenu per gatvę nuo labai didelės parduotuvės, į ją nėjau ir maisto produktus į namus vežė „Barbora“; B) pačiu laiku mane surado „Wolt“ atstovai, pasiūlę pavalgyti jų sąskaita ir išsibandyti maisto kurjerių paslaugą.

Iš karto išduodu: jei į šį tekstą užsukote tik ieškodami „Wolt“ nuolaidos kodo, jis čia: įrašykite DINA ir gausite 6 eurų nuolaidą pirmam užsakymui į namus.

O jeigu ieškote atsiliepimo apie šią paslaugą ir dar svarstote, bandyti ar ne, skaitykite toliau.

Taigi.

„Barbora“, neabejoju, žinoma daugeliui, o „Wolt“ – šviežia paslauga Lietuvoje. Apie ją pirmiausia išgirdau stebėdama youtuber’ius, tuomet paslaugą išbandė Salomėja iš VeniVidi.lt, o galiausiai – išbandžiau pati.

Kuo „Wolt“ yra kitokie?

Maisto pristatymą į namus turi daugelis tinklinių restoranų, taip pat jau turime veikiančius „Foodout“ ir „Lėkštė.lt“. Pastarieji du Lietuvoje veikia jau kurį laiką, beje, nesu bandžiusi, todėl „Wolt“ kitoniškumą apibūdinu remdamasi komentaruose rastais atsiliepimais.

Dažnas skundas apie kitose platformose pateiktus ir po pusvalandžio ar ilgesnio laiko tarpo atšauktus, ar stipriai pavėlavusius užsakymus.

„Wolt“, pavyzdžiui, užsakymą atšaukia pati programėlė, kurią naudojate maisto užsakymui, ne žmonės. Ir, jei kas nors ne taip, atšaukia labai greitai – tuo įsitikinau pati: jeigu restoranas, kuriam užsakymas skirtas, per 3 minutes jo nepatvirtina, programėlė praneša, kad užsakymas atšauktas. Ir tikrai nėra taip, kad šito nepamatysite – telefonas suskamba ir iššoka pranešimas.

 

Kai tik užsakymas priimamas, iš karto įsijungia laikmatis, nurodantis, kiek maždaug reikėtų laukti maisto. Suprasti, kad jau viskas tuoj tuoj keliaus pas jus, padeda žemėlapis, kuriame tą akimirką, kai maistas pagamintas, pasirodo kurjerio mašinėlė. Kur ji važiuoja, galite sekti gyvai.

 

Kur veikia ir kokie restoranai

Tam, kad apskritai galėtumėte naudotis „Wolt“, turite parsisiųsti programėlę į išmanųjį telefoną ir patvirtinti savo telefono numerį. Jeigu SMS žinutė su kodu užtrunka, rekomenduoju iš karto rašyti „Support“ skiltyje apie problemą ir sulauksite pagalbos.

Kai jau užsiregistruojate, nusistatykite kortelės, kuria mokėsite už maistą, duomenis, taip pat – adresą, kuriuo bus pristatomas maistas. Ir rinkitės. Kol kas, beje, „Wolt“ veikia tik Vilniuje, daugiausiai pasirinkimo arčiau miesto centro, kur toliau – mažiau, bet, tikiuosi, plėsis.

Mane labiausiai sužavėjo maisto pasirinkimo galimybės. Kalbu apie įvairius nišinius restoranus, kurie švieži, bet spėję publiką sužavėti maistu. Ir maistas žaliavalgiams, ir specifinės virtuvės, tokios, kaip Libano ar ukrainiečių, nemažai itališko maisto pasirinkimų, picerijų, burgerių gamintojų ir dar pačių įvairiausių, man nė karto negirdėtų, pvz., „Formosa Bubble Tea“, kurie turi žiauriai skanių japoniškų burbulinių arbatų.

 

Žodžiu, pasirenkate norimą maistą vieno mygtuko paspaudimu, braukiate per ekraną (slide) ir matote visas detales: pristatymo laiką, pasirinktą maistą ir priedus, kainą, pristatymo kainą. Pastaroji, beje, nėra vienoda, kas kartą svyruoja priklausomai nuo restorano atstumo: mažiausiai mokėjau 1,5 eur, daugiausiai – 3 eurus kažkada savaitgalį vakare. Salomėjos bloge atradau paaiškinimą, kad minimali suma yra 1,5 euro, o kas puskilometrį ši suma ūgteli 50 euro centų. Sakyčiau – visiškai normalu.

 

Minimali užsakymo suma – 8 eurai, neįskaičiuojant pristatymo. Todėl kur kas smagiau užsisakinėti dviese. Užsisakyti galėsite ne tik Vilniuje, bet ir Kopenhagoje, Tartu, Taline, Rygoje, Helsinkyje, Turku ir pan. Ir, beje, galite rinktis variantą, kad maistą pasiimate patys – tikrai nėra būtina užsisakyti į namus.

Įspūdžiai

Kai užsisakiusi maisto su „Wolt“ pirmą kartą pasakojau apie tai bičiulei, ji pasiklausė, kaip gi atrodė man atvežtas maistas. Iš pradžių klausimo nesupratau, bet ji papasakojo savo patirtį su kažkuria iš minėtų dviejų platformų, kai užsakytus sušius vežė labai ilgai, o atvežti jie buvo apsivolioję ir krienuose, ir vasabyje.

Čia nebuvo nieko panašaus. Nuo ilgo laukimo veltui mane išgelbėjo automatinis užsakymo atmetimas, jei restoranas nesureaguoja per 3 minutes, o nuo nekantravimo – laikmatis bei galimybė realiu laiku matyti, kur užsakymas. Maloniai nustebino ir maistą atvežęs žmogus: malonus, bendraujantis, taktiškas, neklaidžiojo niekur ir sugebėjo perskaityti visas pastabas apie namą ir kitką. Pamenu, kad Salomėja iš VeniVidi.lt irgi pagyrė kurjerius už tai, kad sugebėjo rasti viską be papildomų aiškinimų.

O maistas – super. Nei kas išvirtę, išsimakaloję, nei apvirtę, nei lašelis padažų kur pratekėjęs. Buvau užsisakiusi ir pyrago su uogiene, tai pyragas buvo vis dar idealios formos. Ir, be to, maistas tikrai buvo šiltas visus kartus.

Tiesa, persiskaičiau kalną atsiliepimų feisbuke ir suprantu, kad aš esu gana laiminga bandytoja, mat man nekliuvo niekas. Visgi pasitaiko vėlavimų su išankstiniais užsakymais, kitokių nesklandumų, bet, kaip suprantu, neretai tai būna ne tiek „Wolt“ kaltė, kiek drauge su jais dirbančių partnerių – restoranų, bankų ir t.t. Tad aš, vertindama tai, kad skųstis neturiu kuo, vis dar manau, kad idėja ir jos įgyvendinimas puikūs.

Ar rekomenduočiau? Tikrai rekomenduočiau. Ačiū už skaitmeninį sprendimą ir galimybę netgi tokį dalyką, kaip wok makaronus, susidėlioti produktą po produkto. Norisi išbandyti? Pasinaudokite 6 eurų nuolaida naudodami mano kodą: DINA ir sugrįžkite papasakoti apie savo patirtis. Kol kas su „Wolt“ Lietuvoje dirba 7 žmonės, bet aš tikiuosi, kad paslauga plėsis, augs, kaip augs ir prie „Wolt“ prisijungusių restoranų skaičius.



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *