Norisi sportuoti, bet sporto klubui nėra pinigų? O gal užteks programėlės?

Norisi sportuoti, bet sporto klubui nėra pinigų? O gal užteks programėlės?

Laikau save gana talentinga atsikalbinėtoja nuo sporto. Tai tingiu. Tai vėlu. Tai pavargau. Tai dar kas. O dažniausiai tai rytoj. Bet antra vertus, aš neturiu aukso vidurio. Jeigu jau varau, tai iš visos dūšios. Su sportu irgi. Reikia 500 pritūpimų per visą dieną padaryti? Nieko, padarysiu per valandą. Nesvarbu, kad po to tris dienas nepaeisiu. Reikia 100 burpių suraityti? Bus. Kas, kad neatsilenksiu. Na, ir taip toliau.

Ir labiausiai man patinka sportuoti namie. Ne todėl, kad turiu sporto salę. Toli gražu: tik senus kedus, treningus, dar apkarpytą kilimėlį (nes suplyšo katinui pasistengus) ir “Bluetooth” ausines. Labiausiai mėgstu bėgti, bet suprantu, kad bėgimas nėra panacėja nuo visko. Dar reikia priversti dirbti ir raumenis.

Kažkada lankiau sporto klubus, ir net ne vieną. Ir dabar, tiesą sakant, turiu galimybę eiti į jį. Žadu po Kalėdų pradėti eiti (ne sausį, nes sausį eis visi) ir ten užsukti bent kartą per savaitę. Bet viena vertus, klubuose mane masina bėgtakiai ir aš ant jų užstringu valandai pusantros. Antra vertus, jaučiuosi kvailai dirbdama su savo raumenimis tuo būdu, katruo dirbu.

O dirbu paprastai. Nemėgstu kilnoti svorių, stengiuosi vengti klubo įrengimų (skirtų ne kardio pratimams), todėl darau tuos bazinius pratimus, skirtus dirbantiems su savo kūno svoriu. Aha, pritūpimai, atsispaudimai, atsilenkimai ir kitkas. Štai kodėl namie galiu sau į valias šokinėti, tūpčioti, pukšėti, kai kas nors nesigauna, ar krypinėti lyg antis, kai reikia žingsniuoti darant įtūpstus. Šiaip, esu rašiusi įrašą, kad visiems dzin, ką tu tame klube darai ir kaip sportuoji, kiekvienas užsiėmęs savais reikalais, bet va, man kažkaip nejauku. Pamėginsiu po Kalėdų.

Žodžiu, kaip bebūtų, turėjau tokią programą pasiėmus. Iššūkį. Esą per 30 dienų intensyvaus sporto ir mitybos turi nutikti stebuklas. Stebuklai, beje, tikrai nutinka. Maitintis tinkamai nesugebu, bet 30 dienų pasportuoti – galiu. Bėda, kad ne ilgiau. Visgi tos sporto patirties vedama susiradau kelias programėles, kurias išbandžiau, ir iš bandytų galiu rekomenduoti “Madbarz“.

Ji  mokama, tačiau iš dalies. Pratimai, netgi dalis sporto iššūkių, patarimai pasiekiami ir tiems, kurie nesusimokėjo nė cento. Pradžioje tereikia pasirinkti, koks jūsų aktyvumo lygis, kokios treniruotės ir kokiai kūno sričiai skirtos norite, kokia turėtų būti trukmė. Įrangos nereikia, mat viską galite pritaikyti iš namų. Pvz., aš atsisėdimus su rankomis už nugaros darau atsirėmusi į radiatorių ir pan. Tiesa, primenama, kad apšiltumėte, o apšilimo pratimų aš visada pasiieškau “YouTube”.

Programėlė pritaikyta tiems, kurie sportuoja su ausinėmis, arba vieni namuose. Ji garsiai suskaičiuoja laiką iki pratimo pradžios, pypteli, kai jau reikia imtis darbo, pradeda pypsėti pratimui besibaigiant. Be to, skaičiuoja laiką tarp pertraukėlių ir, likus penkioms sekundėms iki pratimo, ima garsiai skaičiuoti. Jei darote tuos pačius pratimus ar serijas, matote, kiek greičiau padarėte viską, koks jūsų progresas ir t.t. 

Beje, norint rezultatų greitai ir ryškių, reikia maitintis tinkamai. Tai reiškia, neieškoti vakare maišelio su saldainiais, kaip darau aš, ar nesuvalgyti pakelio vaflių vienu prisėdimu. Aš sportuoju pirmiausia todėl, kad nustojus sportuoti ėmė kisti kūno formos, be to, ėmiau greitai pavargti ir visiškai nebeliko fizinės jėgos. Ir, žinoma, “pradėjau sportuoti” skamba labai jau pompastiškai, kai mano “Madbarz” sąskaitoje vos keli kartai to sporto. Tačiau pasikalbėsime po mėnesio ar dviejų, kai papasakosiu, kaip man sekasi, ir gal net pasidalinsiu kokia nors mėgiama treniruote.



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *