Dalinausi šituo tekstu savo „Facebook“ paskyroje, bet pagalvojau, kad noriu pasidėti ir į tinklaraštį. Kodėl? Nes per savo mylimą vyrą laikui bėgant iš „omg, kaip noriu vairuoti“, pavirtau į šiokią tokią benzingalvę.

„Top Gear Lietuva“ su „Valdu Valiukevičium“ priešaky (Valdas yra žurnalo vyriausiasis redaktorius) išdalijo draugams benzingalviams smagų iššūkį: papasakoti apie labiausiai patikusį turėtą automobilį. Gavau ir aš paraginimą, bet pasakotis daug nedrąsu, ypač, kai mano vairuotojiškoje karjeroje yra penki su puse automobilio: penki iš jų yra „Toyota“, o pusė – „Nissan Sunny“. Kodėl pusė? Nes paveldėjau iš Roberto kaip tą, kurį galiu sulaužyti mokydamasi vairuoti. Taip, beje, ir padariau po poros mėnesių važinėjimo.

O likę penki automobiliai buvo tokie: keturi „Toyota Corolla“ ir vienas „Toyota MR2“. Ir būtent pastarąjį drįsčiau vadinti savo įdomiausiu automobiliu, nes tarp manęs ir šito automobilio užsimezgė meilė iš pirmo žvilgsnio. Nors, tiesą sakant, daug mylėti ten nebuvo ko – ne veltui parsivariusi namo praminiau sutrium. Visur viskas nusilupę, nubraukta, sulenkta, suplyšę ar skylėta. Bet užteko atsisėsti, nuvažiuoti tris metrus ir pasakiau, kad perkam čia ir dabar, labai noriu šito. Robertas galėtų papasakoti, kaip parsivarant iš Kauno į Vilnių mašiną gailėjosi, kad sutiko dalyvauti šitoje avantiūroje, nes važiavo iš paskos uostydamas, kaip gardžiai dega tepalai (apie litrą porai šimtų kilometrų tais laikais).

Dabar sutrius jau nebe toks sutrius. Pirmiausia teko gelbėti kėbulą: šveitėm ir dažėm „ant kiemo“ kaime, nes nebetekom garažo, kuriame visus savo darbus darydavome. Manau, kad turiu ant kėbulo prilipusius viso rajono uodus, bet jei anksčiau automobilis gerai atrodė iš 10 metrų atstumo vakare, dabar gerai atrodo ir dieną, iš maždaug 5 metrų atstumo.

Rankos pridėtos ir prie variklio skyriaus, kadangi girdyti vienu metu ir benzinu, ir tepalu, nei patiko, nei atrodė normalu. Tada atkeliavo ir „Toyota Team Europe“ gaminta išmetimo sistema, o per žiemą susirinkau nuo Japonijos jūros krantų „Toyota Racing Development“ (TRD) padalinio apdailas kėbului bei galinį aptaką. Galiausiai pavasariui susitvarkėm jau turėtus ratlankius ir ant jų susimontavome semi-slick padangas. Kad smagiau kibtų.

Smagiausia su šituo automobiliu yra tai, kad aš noriu visko su juo. Dalykų, ką norėčiau turėti ir susidėti sąrašas begalinis (toks pats begalinis ir dalykų, ką dar su juo reikia nudirbti), vartau visokius japoniškai prirašytus forumus, ieškau serviso knygų, kitų reikalų, tikrinuosi, ką anais laikais šitas automobilis galėjo turėti ir kur tą, ko norisi, galima gauti.

O dar smagiau yra tai, kad kas kartą į jį žiūrėdama noriu šypsotis. Vis dar sutrius, vis dar reikia labai daug, bet emocija, kurią jis kelia, visą laiką yra ta pati – begalė džiaugsmo. Pirmiausia dėl savo lengvumo ir žemo svorio centro, dėl valdymo aštrumo, dėl galinių varančiųjų ratų, dėl to, kad niekas nesupranta, kokia čia mašina (o po to, kai nesupranta, kaip šita mašina gali būti „Toyota“), dėl to, kad automobilis yra iš tų laikų, kai „Toyota“ visiems įdomesniems modeliams kurdavo atskirą ženkliuką, ne šiaip užklijuodavo savo logotipą. Oi, ir ar aš paminėjau, kad jame yra tik dvi sėdimos vietos, variklis gale, o stogas atsidaro ir gali mėgautis saule?

Žodžiu, mano nuomone, čia yra visiška džiaugsmo sankaupa. Autožurnalistų darbe gausu akimirkų, kai atiduodi kažkokį bandytą super įdomų automobilį, ypač greitesnį ir piktesnį, ir galvoji, kad „blemba, kaip norėčiau tokio sau“. Tai su MR2 situacija pasikeitė: grąžinu svetimo automobilio raktelius ir vis pagalvoju, „blemba, kokią fainą mašiną turiu pati“ :) Jei kam įdomesnė sutriaus istorija detaliau, labai daug kuo dalinuosi Instagram paskyroje čia (ir vis žadu susimontuoti kokį gazilijardą video į YouTube).

2 thoughts on “Mažas benzingalviškas fetišas: mano raudonas „Toyota MR2“”

  1. Tikrai labai idomus modelis. Spalva nereali. Ir tikrai ne eilinei moteriai skirtas. Ui, kaip smagu vasara butu pralekti pasileidus plaukus visomis prasmemis

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *