Meškų žiema į pabaigą ir man kažko širdy neramu darosi. Pernai spalį pasakiau sau, kad gana, einu sportuoti, pasportavau… mėnesį ir tada aptingau iki gruodžio pabaigos. Gruodį nusipirkau metinį abonementą į sporto klubą ir, kas blogiausia, vis tiek reguliariai sportuoti jame nepavyksta. Tenka dirbti namuose.

Aš nemeluosiu, kad rezultatai stebuklingi. Stebuklingi jie būtų tada, jei iš apvalaino barsuko pavirsčiau liekna stirnaite. Bet tam reikia laiko ir visų pirma susitvarkyti mitybą, pradėti gerti daug vandens ir bėgioti kelissyk per savaitę. Tačiau šiokie tokie rezultatai yra – dingo keli cm nuo įvairių kūno vietų, gražiau ir stangriau atrodo kojos, todėl noriu pasidalinti savo atradimais.

Beje, tiems (gal labiau toms), kurie sako, kad „ai, aš namus dažnai tvarkau, kalorijas sudeginu”, turiu pasakyti, kad mokslininkai apskaičiavo ir nustatė, jog namų tvarkymą sportu vadinantys žmonės linkę persivalgyti ir valgyti apskritai daugiau. Tai šalin nuo šaldytuvo, pirmyn pritūpimų daryti.

Sportuojant namie būtina turėti į ką pasižiūrėti. Nes kartais, atrodo, išsisunkia galva nuo idėjų trūkumo, ką čia būtų galima dar padaryti, kas kalorijas padegintų, raumenis pastiprintų, riebalą patirpdytų. Taip pat svarbu dirbti reguliariai ir sportuoti ne po 5 min. Na, tos 5 min. per dieną gal irgi gerai, tačiau rezultatų su tiek vargu ar galima tikėtis.

Kad būtų linksmiau, rekomenduočiau rinktis vadinamuosius iššūkius. Nes kai turi tikslą, kuris kasdien didėja, gali braukyti kalendoriuje dienas ir žinoti, kad va, jau visai tuoj, bus viskas, sportuoti kažkaip lengviau. O jei kažkuris pratimas neaiškus (mat dauguma jų anglų kalba užrašyti), kaip jį atlikti reikėtų tikrinti, pavyzdžiui, youtube.com.

Susidėliojusi visus prioritetus atradau Blogilates.com, puslapį, kuriame gražiomis figūromis rūpinasi Cassey Ho, kažkada putlute buvusi, o dabar labai dailiai nuaugusi trenerė. Žiūriu į ją ir negaliu atsistebėti, iš kur tiek geros nuotaikos ir energijos. Ir pati viskuo užsikrečiu. Žodžiu, ėmiaus iš peties ir vasarį pradėjau du iššūkius: vienas skirtas apatinei kūno daliai, dar konkrečiau – sėdimosios raumenims formuoti. Kitas – pilvo raumenims stiprinti ir pilvui plokštinti.

Tiesa, vos pradėjusi supratau, kad esu kiek stipresnė nei pradedantieji, todėl leidau sau daryti gerokai daugiau pratimų. Dažniausiai darau triskart daugiau nei parašyta, tačiau besibaigiant mėnesiui supratau, kad reikėtų daugiau dėmesio skirti pilvo raumenims, todėl šiems skirtų pratimų skaičių kovą (taip taip, tęsiu sportą toliau) didinsiu dukart.

30 dienu pilvas

 

30 dienu uzpakalis

Be kita ko, Cassey rašo nuostabius blogo įrašus, dalijasi kelionėmis, o kiekvieną pirmadienį tiesiai į el. paštą gaunu jos naują video su pratimais. Tad bebaigdama šio mėnesio sporto iššūkius supratau, kad norisi dar papildomų pratimų (mėgstu aš save iki devynių prakaitų nuvaryti). Štai ką pridėjau prie savo kasdienių treniruočių:

Kovas bus sveikos mitybos mėnuo. Mano paskatinimu bus bičiulė Beata, kuri kadaise turėjo jautrų skrandį ir kuriai teko kelis mėnesius maitintis dietiniu maistu.

Aš pati gi neturiu normalių mitybos įpročių, valgau neretai bet ką ir bet kaip, per mažai geriu. O tada tulžis su visais akmenim vartosi, mirtimi man grasina (ne, operuotis dar nenoriu). Papasakosiu, kaip seksis, ar seksis. Kol kas didžiausiuose mano planuose yra įsigyti knygą „Tobulas kūnas”. Žvelgdama į Andrių Užkalnį supratau, kad metodai, esantys joje, yra patikrinti, tad reikia perskaityti ir pritaikyti sau.

5 thoughts on “Apie sportą namuose: kai sporto klubui ne visada užtenka laiko”

  1. Man jau kai šeimos gydytoja paliepė pasižvalgyti ties kraujospūdžio matuokliais, tai supratau, kad nieko gero nelaukia, reikia kažką daryt. Tai va irgi prieš du mėnesius ėmiausi pokyčių. Pasportavau, palieknėjau (mane greitai veikia), maistą susidėliojau, o va štai ir paradoksas – pasirodo kad laukiuosi, tai ate ate mano visos dietos ir jėgos pratimai. Beliks tik atsargiai prasitampyti. Na bet kaip sakoma viskam savas laikas :) Linkiu sėkmės sportuojant!

  2. Aš tai pamačiau kokie gražūs batai internetu parduodami ir užsimaniau sportuoti. Taip ir pradėjau reguliariai sportuoti.:)

  3. Arijau, labai keista, kad sportuoti paskatino moteriški sportiniai batai. Ir taip, reklaminę nuorodą aš ištryniau – šiukšlių čia nereikia.

  4. be mitybos tobulo kūno nebus :) subalansuota mityba, l-karnitino papildai (mėgstamiausias skystas) ir fizinis aktyvumas, viskas ko reikia. pajudam merginos.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *