Iš ko galima suprasti, kad man atostogos? Iš blogo įrašų dažnumo ir visokių kvailai keistų idėjų. Dėl šitos idėjos į namus atkeliavo mano nemėgiamiausias daiktas – svarstyklės.

Na, čia šiek tiek pagražinu viską. Tiesą sakant, iššūkiui ruošiausi jau tada, kai gavau išbandymui užkandžių 6 dienoms su mitybos planu savaitei dėžutę iš Mixbox.lt.

Tada pagalvojau, kad tai, jog atsidarysiu dėžutę ir papasakosiu, kas joje yra, nieko nepakeis – reikia išbandyti. Tad porą savaičių uždelsusi drauge su atostogų startu ėmiau ir ryžausi. Tad ateinančias 6 dienas čia matysite mano nuklydimus ir paslydimus, valgį, svorį ir pasakojimą, kas sunku, kas ne ir visokias keistas interpretacijas su tuo, ką valgau. Ir, beje, čia bus mano nuoširdi nuomonė, be jokių ten pagražinimų – jeigu kas nors nepatiks, tai taip ir rašysiu.

Tad, pradžia!

Iš karto pasakysiu, kad ne viskas buvo taip, kaip užrašyta mano gautame mitybos plane. Pirmiausia dėl to, kad atsibudau 12 ir iš karto keliavom tvarkytis buto dokumentų. Dar šen bei ten ir, finale, pusryčiai gavosi tik… 14 val.

Bet atsibudusi pasisvėriau ir, kad ir kaip drovėčiausi ar man būtų nesmagu, šitą turiu palikti čia. Nes tai bus ataskaitinis taškas, padėsiantis įvertinti plano efektyvumą, užkandžių naudą (ir mano sąžinę) sekmadienį.

Prisipažinsiu, šitie skaičiai mane nudžiugino. Mat kai ėmėmės „Rent to Buy” projekto, sporto klubas tapo neįkandamas, per darbus nebeliko jėgų bėgiot, valios daryti mankštas namie, valgiau belenką. Maniau, kad svarstyklės rodys 75 kg, todėl lipau ant jų sukandusi dantis. Pasižiūrėjusi į skaičius pirmą kartą, užlipau dar tris kartus, kad įsitikinčiau, jog akys nemeluoja. Nemeluoja – todėl startas yra čia: 67,1 kg.

Maistas

Kiekvienas maitinimasis apskaičiuotas taip, kad pagrindinius patiekalus gaminčiausi pati, o Mixbox.lt pasirūpintų tik mano užkandžiais. Aš gi sufailinau su pirmuoju dienos maistu: turėjau pasigaminti avižinę košę, brinkintą kokosų piene, su aguonom, agavų sirupu ir t.t. BET atsikėlusi supratau, kad namie yra tik „Flavorina” speltų dribsnių (pastarieji, beje, man patys skaniausi), kokoso drožlių ir saldiklio. Tai improvizavau ir gaminausi košę.

Skanu, tik po to, belaukdama užkandžio laiko, supratau, kad išalkau, ir smarkiai. Aišku, mano klaida buvo ta, kad negėriau jokių skysčių, todėl skrandis greitai ištuštėjo. Užkandžiu tapo riešutėliai – 50 g pakuotė.

Pietų sulaukti tikrai nebuvo lengviau. Mano meniu buvo parašyta, kad turėčiau valgyti vištos krūtinėlę su grikiais ir daržovių salotom. Kaip paruošti vištieną nebuvo parašyta, taip pat ir to, kiek lėkštėje turėtų būti tų salotų. Todėl vištieną išsikepiau rankovėje orkaitėje su prieskoniais, 10 ml alyvuogių aliejaus ir žolelėm, o salotų pasidariau ne tiek ir mažai. Buvo žiauriai skanu ir, tiesą sakant, net gal kiek per daug.

Supratusi klaidą su skysčių trūkumu pradėjau vieną po kitos gerti arbatas ir vandenį (per dieną reikia išgerti 2-3 litrus), tad sulaukti antro užkandžio buvo kur kas lengviau. Pasirinkau suvalgyti neskaniausią, nes nemėgstu nei saulėgrąžų, nei moliūgų sėklų. Bent jau ne tada, kai šios ne naminiame pesto padaže ir ne ant makaronų :)

Vakarienei turėjo būti jautienos karpačio. Bet mano santykis su raudona mėsa ganėtinai ribotas, todėl pasitarusi su mitybos specialistais iš Mixbox.lt gavau patarimą keisti šią į baltą mėsą arba žuvį. Baltos mėsos siūloma naudoti tiek, kiek raudonos, jei naudosiu baltą žuvį, tuomet jos naudoti 1,5 karto daugiau nei parašyta mėsos, o jeigu riebesnę žuvį, tokią, kaip lašiša, tuomet irgi tiek, kiek mėsos.

Tad kadangi pietums kepiausi vištienos daugiau, šios dalį pasilikau ir vakarienei. O kad nebūtų sausa, prisidėjau naminių marinuotų agurkų. Žinau, žinau, pastarųjų nereikėjo, bet.. Man buvo skaniau, tikrai mėgstu agurkus, be to, juose kalorijų tikrai nėra tiek, kad jų vertėtų atsisakyti.

Išvados?

Saldainių, sausainių ar kitko kol kas nesinori, tačiau, turiu pasakyti, kad laukdama užkandžio ar pagrindinio patiekalo žvilgčioju į laikrodį, nes.. esu alkana. Galbūt dėl to, kad esu pratusi prie didesnių porcijų, mat įprastai nei sveriu ką prieš gamindama, nei ką kito darau. Todėl skrandžiui tikrai reikės laiko, kol prisitaikys prie sumažėjusių porcijų.

Kitas dalykas – kai kurie dalykai meniu (žvelgiant į priekį) man atrodo ne itin skaniai (dauguma tikrai skanūs, tik pasitaiko išimčių), todėl improvizacijų bus daugiau, ne tik su pusryčiais. Pavyzdžiui, antros dienos vakarienei numatyta liesa varškė su puse avokado ir skiltele česnako. Man, hm, tai neatrodo skaniai, todėl mėginsiu skaičiuoti kalorijas ir pasigaminti orkaitėj keptų varškėčių ir suvalgyti su graikiško jogurto šaukštu.

Ir, kas labiausiai erzina, kad nežinau apytikslio savo valgomų produktų kaloringumo. Tiesa, čia jau kalbėjome apie tai su Mixbox.lt įkūrėjais, jie minėjo, kad pasistengs nurodyti kalorijas tiek ant užkandžių, tiek mitybos plane.

Tad, ką gi, palinkėkite sėkmės :) Ir likusias 5 dienas, iki pat sekmadienio, skaitykite, ką valgau, kaip kinta tai, ką rodo svarstyklės (jeigu kinta) ir, jeigu patiks, prisidėkite prie iššūkio!

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *