Nusprendę pasivaikščioti po traukos varžybų techninę zoną, kur išrikiuota dalyvių technika, turėtų net kelissyk stabtelėti prie nediduko, miesto gatvelėms tinkamiausio, „Honda Logo“ modelio. Vargu ar daugelis galėtų tikėtis to, ką šis mažylis iš tiesų gali parodyti.

Jo savininkas Antanas Krivickas pasakoja, kad nusprendė pasirinkti „Logo“ tam, kad atvažiavęs į traukos varžybas nepamatytų dar kelių tokių pat, besiskiriančių tik kėbulo spalvomis. Pasirinkimą lėmė ir lūkestis, kad nedidukas „Logo“ bus lengvesnis nei „Honda Civic“ modelis. Ar lūkesčiai pateisinti, A. Krivickas dar nežino, mat automobilio nepasvėrė, visgi jis viliasi, kad šiuo modeliu galės sėkmingai startuoti „Pro FWD“ klasėje Lietuvos „drago“ čempionate.

Kad „Logo“ tiktų varžyboms, teko pakeisti variklį, sumontuoti saugos lankus. Gražinant išvaizdą kėbulas buvo perdažytas originalia spalva bei pagražintas uždėtų apdailų komplektu. Galiausiai, ne vieno žvilgsnį prikausto ypatingi ratlankiai, ant kurių – meškučiai. Sukibimą garantuoja „semi-slick“ tipo padangos.

„Variklis buvo eksperimentinis „Honda Tuning“ komandos kūrinys. Šiuo momentu jo galia siekia apie 450 AG, o prieš „transplantaciją“ galia siekė 510 AG“, – išduoda A. Krivickas.

Mėgstantiems technines detales jis pasakoja, kad tokią galią generuoja B18C4 variklio blokas su CSS plokšte, „Wiseco“ stūmokliais, „Skunk2“ švaistikliais, „King Racing“ indėklais, „Skunk2“ vožtuvų spyruoklėmis ir ARP smeigėmis, panaudotomis ir variklio galvutei, ir alkūniniam velenui.

„Specialiai šiam varikliui be gausybės kitų pritaikytų ir pagamintų dalių uždėtas ir išmetimo kolektorius, taip pat EFR serijos turbina „Borg Warner“. Kol kas geriausias ketvirčio mylios įveikimo laikas – 12,17 sek.“, – pasakoja A. Krivickas ir išduoda, kad konstruojant „drago“ automobilį ypač sunku buvo sugrūsti į variklio skyrių naują širdį ir atrasti tinkamų važiuoklės dalių.

Ir tai, kas padaryta, dar ne pabaiga. Mažylio laukia važiuoklės pakeitimas, taip pat norima sumontuoti programuojamą variklio kompiuterį, pagaminti naują variklio laidyną ir pan.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *