Kūrybinių, reklaminių, pristatomųjų, SEO tekstų rašymas

Kad tai, ką noriu veikti baigusi mokyklą, yra tekstų rašymas, suvokiau labai anksti. Pirmiems savo didesniems poreikiams užsidirbdavau rašydama referatus ir kursinius darbus kitiems dar būdama 10-11 klasės suole. Nieko, žinoma, pagirtino, bet jau tada tapo aišku, kad mokėjimas rašyti, gebėjimas greitai rinkti ir sisteminti informaciją yra tai, ko daugeliui trūksta. Kaip ir loginis mąstymas, kruopštumas, kūrybiškumas, mokėjimas atrasti netradicinį kampą, naują požiūrio tašką ir geras kalbos mokėjimas.

O aš tą turėjau ir tebeturiu.

Išsilavinimas ir darbo patirtis

Tad nieko keisto, jog baigiau Komunikacijos studijas ir turiu Žurnalistikos bakalaurą. O nuo 2005 metų aktyviai ir be pertraukų rašau, dirbu žiniasklaidoje (interneto ir tradicinėje).

Laisvą laiką išnaudoju kūrybiškumo mokymams, rinkodaros žinių gilinimui bei nuolatiniam domėjimuisi skaitmeniniu marketingu, socialiniais tinklais, naujovėms šiose srityse.

Mano turima patirtis – daugiau nei dešimtmetis rašant tūkstančius žodžių kasdien. Straipsniai automobiline, automobilių rinkos tematika, apie technologijas, naujus įrenginius, verslą, eismą, inovacijas, startup’us, tinklaraščio rašymas ir t.t.

Per visus šiuos metus dirbau tokiose žiniasklaidos priemonėse kaip Delfi, 15min, verslo laikraštyje “Verslo žinios” ir portale VZ.lt, žurnale “Keturi ratai” ir pan.

Patirtį gilinau kurdama komunikaciją tokiems projektams, kaip automobilių kultūros festivalis “Chill’n’Grill”, tarptautinis žurnalistų raliss “Press rally”. Tarp darbų – ir Geriausio Lietuvos vairuotojo konkursas, Nacionalinio meistriškumo konkursas “Geriausias jaunasis automechanikas”. Dirbau renginiuose, kaip kad Lietuvos metų automobilio, Lietuvos metų sunkvežimio, Lietuvos metų komercinio automobilio konkursai, japoniškų automobilių susitikimų serija “JapMeet”, Lietuvos drago čempionatas ir t.t.

Kuo esu ypatinga?

Savo stiprybe laikau ir tai, kad esu absoliutus idėjų generatorius. Kiekviena situacija, su kuria tenka susidurti organizuojant renginio komunikacijos ir rinkodaros kampaniją, galvojant, ką įdomaus galima papasakoti, kokius kampus, temas atrasti, man yra savotiškas iššūkis ir galimybė treniruoti smegenis.

Nepamenu atvejo, kada idėjų generavimas nedavė norimo rezultato. Mano akimis, tai, kas daugeliui skamba kaip nuobodybė, yra proga atrasti naują požiūrio ir komunikacijos tašką.

Už viską labiau mėgstu klausyti to, ką pasakoja pašnekovai, ir visą tai sudėti į įdomius, skaitytojų mėgiamus, tekstus. To noro vedina nusprendžiau įkurti MB “Tekstų manufaktūra” ir savo žinias, gebėjimus bei patirtį išnaudoti plačiau.

Tad jei reikalingas žmogus, galintis papasakoti Jūsų verslo, įmonės, karjeros, eksperto istoriją, galintis padėti išsigryninti komunikacijos kryptis ir taškus, sudėlioti galimas temas bei pasiūlyti, kaip, kokia forma jas geriausia pateikti, lauksiu Jūsų laiško dina [@] dina.lt.